Päijät-Hämeen Autismi ja Asperger Ry:n jäsenyys

Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa, myös yritys tai yhteisö.

Jäsenenä

• saat automaattisesti ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta
  • saat jäsenetuja ja -alennuksia esim. retkistä ja luennoista
  • voit vaikuttaa yhdistyksen järjestämään toimintaan
  • saat osallistua yhdistyksen kokouksiin
  • saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän valtakunnallisen Autismi-lehden

Vaihtoehtoisesti voit liittyä kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenenä tuet yhdistyksen toimintaa ja autat tavoitteemme toteutumista. Halutessasi voit osallistua yhdistyksen toimintaan ja tilata Autismi-lehden.

Jäsenyys tulee voimaan, kun jäsenmaksu on maksettu ja on voimassa aina seuraavaan jäsenmaksuun saakka. Jäsenmaksu laskutetaan kerran vuodessa, maalis-toukokuussa.

Jäsenmaksun suuruus päätetään yhdistyksen vuosikokouksessa, johon voivat osallistua kaikki yhdistyksen jäsenet. Vuoden 2023 vuosimaksu oli 35 €.

Uusien jäsenten jäsenmaksu:

- talvella liittyvät: puolet voimassa olevasta vuosimaksusta, jäsenyys on voimassa tulevaan kevääseen

- keväällä, ennen vuosikokousta liittyvät: edellisen vuoden jäsenmaksu, jäsenyys on voimassa seuraavan vuoden kevääseen

- kesällä liittyvät: kuluvan vuoden vuosikokouksessa päätetty jäsenmaksu, voimassa seuraavaan laskutukseen

Jäsentietojen päivittäminen

Kun jäsenyytesi on hyväksytty eli jäsenmaksu on maksettuä, voit  luoda jäsenrekisteriin salasanan, jonka avulla pääset tietoturvallisesti katsomaan ja muokkaamaan omia tietojasi. Klikkaamalla alla olevaa JÄSENREKISTERIIN - painiketta voit:  * LUODA TAI VAIHTAA SALASANAN * KATSOA JA PÄIVITTÄÄ TIETOJASI *

JÄSENHAKEMUS  Päijät-Hämeen Autismi ja Asperger Ry

Lähetämme jäsentiedotteet ja laskut ensisijaisesti sähköpostilla.

Sähköpostiosoite toimii myös käyttäjätunnuksena kirjautuessasi jäsenrekisteriin.

Halutessasi voit ilmoittaa lisäksi 1-2 Huoltajan sähköpostia, joihin lähetämme samat viestit kuin Omaan sähköpostiin.

Yhteystietojen käyttö ja luovutus.

Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä Tietosuojaselosteessa. Tästä linkistä Tietosuojaselosteseen.

Yhdistyksen viestintä
Autismi-lehti

Halutessasi saat sähköpostiisi ajankohtaisimmat tiedot Autismiliiton toiminnasta ja tapahtumista. Tästä linkistä pääset tilaamaan AUTISMILIITON UUTISKIRJEEN.

Lähettämällä lomakkeen suostun siihen, että yhteystietoni tallennetaan Päijät-Hämeen Autismi ja Asperger ry:n Jäsenrekisteriin ja siihen että tietojani käsitellään Päijät-Hämeen Autismi ja Asperger ry:n Tietosuojaselosteen mukaisesti.